Romana  Magyar  English 


Termeni si Conditii

Livrare si Transport
Comenzile pentru produsele confirmate ca fiind in stoc sunt onorate imediat dupa primirea dovezii privind efectuarea platii.
Livrarea se efectueaza prin serviciile de curierat, la alegerea beneficiarului. Daca nu se specifica, serviciul de curierat implicit va fi Fan Courier.
YLI nu isi asuma in niciun fel intarzierile in livrare datorate firmei de curierat.

! Incepand cu data de 1 Iunie 2017 vom oferi transport gratuit pentru toate comenzile cu valori mai mari de 1000LEI (fara TVA)- exceptie coletele agabaritice, oferta valabila in reteaua FanCourier, pentru zonele fara taxe suplimentare (km suplimentari).
Protectia datelor
YLI respecta prevederile legii 506/2004 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si se obliga sa nu divulge sub nici o forma unor terte organizatii sau persoane datele cu caracter personal colectate de la clientii sai, incluzand istoric comenzi, adrese de email, etc. YLI isi rezerva dreptul de a utiliza adresele de email colectate de la clienti in vederea informarii periodice a clientilor cu privire la ofertele speciale, produsele noi, listele de preturi. Mai multe aici: yli.ro/gdpr

Reclamatii
Orice reclamaţie cantitativă şi /sau calitativă va putea fi formulată şi înaintată în termen de 5 zile
calendaristice de la data recepţiei, astfel cum aceasta apare în sistemul de evidență al societății
de curierat prin care s-a efectuat livrarea sau în cazul ridicării mărfurilor de către client, cum apare
pe factura semnată de reprezentantul clientului odată cu ridicarea produselor, întocmindu-se nota de constatare.
Reclamaţia va fi însoţită de documente justificative (poze, comandă, factură şi alte asemenea) şi
va fi transmisă celeilate părţi prin fax sau e-mail. După consultarea cu furnizorul şi obţinerea acordului acestuia,
produsele ce fac obiectul reclamaţiei vor fi returnate furnizorului, pe cheltuiala acestuia.
 
  
Retururi  & Service

YLI ofera 3 ani garantie pentru electromagnetii de forta, iar pentru restul produselor o garantie stipulata in certificatul de garantie.
Garantia produselor nu acopera defecte cauzate de: utilizare sau instalare incorecta, distrugere fizica, supratensiuni de retea, supratensiuni cauzate de descarile electrice, furtuni, apa, foc sau modificati neautorizate ale produselor.

Orice retur in perioada de garantie sau de post garantie trebuie insotit de un proces verbal de predare in service, aprobat in prealabil de catre departamentul nostru tehnic si de copia facturii de achizitie. Puteti downloada formularul de service de mai jos.  
Produsele vor fi returnate in ambalajul original, awb-ul nu se va lipi pe ambalajul produsului, produsul va fi impachetat in aceleasi conditii in care a fost trimis de la catre YLI catre client. Produsele ce fac obiectul returului vor fi trimise prin Fan Courier in service.
Marfa se poate returna furnizorului în forma sa originală, aşa cum a fost primită de la acesta, cu toate accesoriile, etichetele şi ambalajele intacte, fără a fi deteriorate în vreun fel şi fără urme de uzură vizibile, insotita de formularul de retur completat, disponibil pe siteul yli.ro, si de o copie a facturii.

Returnarea unui lot de produse identice este posibilă cu condiţia ca doar un singur produs să fi fost desigilat, celelalte trebuie să fie sigilate, în starea în care au fost livrate.

Marfa poate fi returnata in maxim 60 de zile calendaristice de la data achizitiei.

Factura de stornare a produselor se emite în maxim 5 zile calendaristice de la data recepţiei produselor in service pentru evaluare.
IMPORTANT: Clientul se obliga sa plateasca contravaloarea transportului produselor trimise, in cazul in care in urma efectuarii service-ului, s-a constat ca produsele nu sunt defecte sau s-au defectat din cauza utilizarii necorespunzatoare.
Comenzi
Acceptam comenzi telefonic sau prin email, de Luni pana Vineri, intre orele 09:00 - 17:00. Comenzile primite pana cel tarziu la ora 14:30 vor fi onorate in aceeasi zi.
Plata & Preturi
Modalitatile de plata agreate sunt plata cu OP inainte de livrare, plata ramburs (Cont Colector daca se opteaza pentru serviciile Fan Courier), respectiv cu bilet la ordin daca se convine asupra acordarii unui termen de plata .
Retur
Inainte de a returna orice produs pentru servisare sau stornare, este necesara obtinerea autorizatie de retur (RMA). In acest sens primul pas este sa completati formularul de mai jos:
Formular de retur - RMA